I ordered a meeting with the Lord, and the Lord showed up !

Hej igen..

Om du som läser (om de nu finns någon) läser mitt förra inlägg, jag sa att jag ville vara med om ett Guds möte.
Du kanske inte tror mig, men det hände!
Jag har fått vara med om något kraftig, något som greppade tag i mig rejält, jag klarade verkligen inte av att stå upp.
Guds kraft är för stark och därför har ingen människa sett Gud.

Jag är kristen, jag tror på det som Bibeln säger, dock kanske inte sådana saker som att "Stena folk som jobbar på sabbaten" eller liknande, men jag tror på den helige Ande, tungotalet, nådegåvorna och allt. Och jag är ett vittne till att allt detta existerar, att de fungerar. Tungotalet fick jag vara med om idag, och så kraftig var det! Du som inte tror på tungotalet, börja tro! Tungotalet finns till för oss människor för att kunna bygga upp vår ande inombords! Tungotalet har inte dött ut för att några apostlar har dött. Tungotalet lever fortfarande vidare och det lever än idag! Amen!!

Men men, dagen är inte slut och Herren kan fortfarande få göra stora kraftgärningar!

Be blessed!

Kommentarer
Postat av: Anonym

thihiihi hej :D



www.ninniigirl.blogg.se

www.amandahhedman.blogg.se

2009-07-31 @ 23:09:58
Postat av: Anonym

Kommer du inte ihåg då jag redogjorde för dig varför människor säger sig tala i tungor?

2009-08-18 @ 22:01:55
Postat av: Anonym

Kommer du inte ihåg då jag redogjorde för dig varför människor säger sig tala i tungor?

2009-08-18 @ 22:02:46
Postat av: rävusbyxor

Fyfan va roligt jesper lång

2009-09-11 @ 14:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0