Three days <--> split into one :)

Shiet, hej bloggen ^^

Har tre helt amazing days att berätta om.
I torsdags så tog jag dagen till att sova ut, kände att jag kunde göra det och bara ta dagen som den kom. Skulle senare på kvällen till Ek och träffa gänget o käka gott! Blev tidigare på dagen Taco här hemma, var supergott!
Senare så åkte jag intill stan för o bli upplockad av Ragge och Johanna, när vi skulle hämta upp Johan så "missade" vi infarten så det tog kanske 40min innan vi hämtat honom bara ^^

Men när vi varit på Willys för ett inköp av Jolt Cola (!!! Yeah!!!) så drog vi hem till Ek för att äta..vaddå? Jo taco igen :D
Detta var svingott, kvällen drog ut rätt rejält och vi var ett riktigt skönt gäng hade de gött o njöt lite av den svenska sommarn! underbart!

--friday folkz--
Efter att ha kommit hem ifrån Ek runt halv 00:30 så satt jag vid datorn till 01:15, satt sen o tänkte att jag kanske skulle börja på med en Beck film. Jag kunde inte motstå trycket så jag satte igång en Beck film, finns inga bättre filmer! : )
Sen kunde jag inte sova mer än 1timma innan jag skulle upp och iväg till Norge för en hel dag med fam.

Kände när jag äntligen stigit på båten och börjat sola att hur underbart de egentligen är med utländskt folk, lite ciggdoft och vatten. Allt blandat i en enda skön sörja! =)
Självklart så var allt svindyrt för en svensk i Taxfreen även fast norrmännen handlade som de aldrig sett sådana priser förr! I land så gick jag och la mig på gräset för o sova en liten stund, fam ville bara sitta "i de lugna" en stund så jag passade på att dra mig lite. Sen blev de till att vandra runt i stan och se när bilarna visade oss företräde och stannar så fort de ser en fot ute på gatan. Helt vrickat men så himla gött var de = D

Men men, resten av dagen var skön, vrickade bilar som kör hur de vill, vrickade priser o allt men de var iaf gött käk på båten hem! <3

Nej, de fick bli om två dagar..imorrn så är de kyrka! Ska bli gött! Hoppas på ett livligt möte + ett Guds möte!!

Gonatt med dig, ha de! Bless!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0