L L Lee Leeed Leeedigheet? Stavas det så??

Oh gud vad mycket jag har att göra nu eller?!  Kan ju säga att jag kommer chilla som baaaraaa den de första veckorna på sommarlovet! Inga måsten, inga inlämningar, inga läxor, inga PROV!

har idag endast ätit o gjort engelskan! Seriöst jag orkar verkligen inte mer! Lär få slita skiten ur mig med gympan också ifall jag måste göra om den >.< hoppas verkligen inte!!

men men, kvar har jag att göra:
  • Bild & Form - Fota + loggbok
  • Engelska
  • Webbdesign
  • Multimedia
  • Fysik 1-2prov
  • Digitalt Skapande
  • Idrott & Hälsa ?
  • Svenska, stort projekt (deadline i höst)
  • Historia
Du som ringer mig och undrar ifall jag kan göra något, eller som whinar på att du har för mycket läxor..kolla in hur mycket jag har..och tänk sen efter vad du säger.. =)

Men men, jag låter Guds välsigna dessa 3veckor som återstår..får be om hans hjälp och vägledning!

Guds rika välsignelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0